Za kulisami Dotykam=Wygrywam

Kiedy podpisywałam umowę o pracę z So Chic Sp. z o.o. nie do końca miałam świadomość z czym przyjdzie mi się zmierzyć. Mało tego, nie byłam przekonana tylko bardziej zdesperowana, bo pracy szukałam już długo a w marketingu zupełnie siebie nie widziałam. Już na pewno nie spodziewałam się, że będę małym trybkiem w ogromnej kampanii społecznej, z dziesięcioletnią tradycją. Kampanii Dotykam=Wygrywam, której autorką jest moja szefowa: Izabela Sakutova.

Pracę podjęłam w sierpniu, więc przygotowań do tego przedsięwzięcia nawet nie liznęłam. Ciężko też było poczuć ten klimat i wczuć się w przekaz. A jak wiecie, najlepiej się czuję w działaniach, które zwyczajnie… czuję. Dlatego też ten rok zmienił wszystko. Uczestniczyłam w wyszukiwaniu nowych twarzy do kampanii, kontakcie z ambasadorami, przygotowaniami administracyjnymi i organizacyjnymi. Miałam też okazję uczestniczyć w pierwszym z trzech dni zdjęciowych, w których intensywnie wspierałam pracę zespołu Dotykam=Wygrywam.

Miałam też drobny, mini mini, kreatywny wkład w kampanię. Zalazłam czcionkę, do tabliczki którą trzymali wszyscy ambasadorowie 11 edycji Kampanii Dotykam Wygrywam.  🤣 Mało tego, zleciłam jej wydruk. 💪 Taki ze mnie mistrz 🙂

Oliwia prezentuje mój mały wkład w wielkie dzieło 😉 Malbork, magazyn firmy So Chic.

A tak serio, to bardzo chciałam się z wami podzielić dwoma historiami, związanymi z przygotowaniami do kampanii, które uważam za swój mały osobisty sukces. Influencerka ze mnie słaba, ale mam swoje ulubione konta na Instagramie, które śledzę z zainteresowaniem. Zazwyczaj są to osoby, które mają coś ciekawego do powiedzenia, ich przekazy są pozytywne i wspierające. Bardzo często odczarowują rzeczywistość lub stereotypy.

Takie konto prowadzi nadkom. Małgorzata Sokołowska. Jej treści śledziłam jeszcze zanim zdecydowała się ujawnić swój wizerunek, ponieważ Z pamiętnika Policjantki to skarbnica życiowych porad, wskazówek i zagadnień związanych z prawem i jego przestrzegania a także z pracą w policji. Znacie to stwierdzenie, że nie znajomość prawa szkodzi? Albo że nie znajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania? No to z nadkom. Sokołowską jesteście uzbrojeni w wiedzę praktyczną. Mało tego, dowiecie się, jak reagować w sytuacjach jak atak terrorystyczny, czy inne sytuacje kryzysowe które mogą się wydarzyć nagle, gdy będziecie na zakupach czy spacerze. Osobiście, nadkom. Małgorzata to bardzo miła, empatyczna i profesjonalna osoba. O zaproszeniu Jej do kompanii myślałam już, gdy Iza zaczęła rozglądać się za nowymi twarzami. To śmieszna historia, bo myślałam o tym tydzień, gdy Gosia sama napisała do Panache Polska, które jest organizatorem kampanii, że chętnie podjęłaby się współpracy, bo “dobry stanik na służbę to podstawa wygody i zdrowia”. Jeszcze dwa dni się śmiałam do siebie, że nadkom. Sokołowską wywołałam myślami.

Izabela Sakutova, inicjatorka kampanii oraz nadkom. Małgorzata Sokołowska razem, za kulisami kampanii Dotykam=Wygrywam. UV Studio, Warszawa.

 

nadkom. Małgorzata Sokołowska pozuje do zdjęć Arcadiusa Mauritza, które mają promować cegiełki tegorocznej kampanii Dotykam=Wygrywam. UV Studio Warszawa.

Kolejną moją faworytką była Marianna Gierszewska. Pierwszy raz zobaczyłam Ją w serialu Pułapka z Agatą Kuleszą. Byłam autentycznie oczarowana grą aktorską, a poza tym coś mnie przyciągało w Jej oczach. Marianny konto na IG zaczęłam obserwować krótko po obejrzeniu serialu. Warto przyjrzeć się treściom, jakimi się dzieli ta niezwykle mądra i młoda osoba. Bardzo trafne, ciepłe i głębokie przekazy. Spostrzegawcze refleksje, pozwalające spojrzeć trochę inaczej na świat, społeczeństwo i relacje. Inaczej spojrzeć na siebie, swoje ciało i swoje życie. Myślę, że w dzisiejszym świecie brakuje takiego zatrzymania, zastanowienia się i zrozumienia. Dlatego uznałam, że będzie to właściwa twarz do naszej pro zdrowotnej i pro kobiecej akcji. Nie było łatwo dotrzeć do Marianny, bo otoczona jest opieką męża i managerek. Chyba jednak mnie to bardzo nie zaskoczyło, bo tak wrażliwa osoba, która równocześnie ma wiele przedsięwzięć i projektów powinna być otoczona opieką i wsparciem.

Marianna Gierszewska pozuje do zdjęć Arcadiusa Mauritza, które mają promować część kampanii Dotykam=Wygrywam, zwaną reCYClingiem. UV Studio Waszawa

Kampania Dotykam=Wygrywam rusza 20.09 a jej początkiem będzie uroczysta inauguracja w Warszawie. Znacząco będzie różnić się od ostatnich edycji. Przede wszystkim dzięki kreatywnym ludziom i otwartości ambasadorów, którzy zgodzili się w niej uczestniczyć. Wyjątkowe zdjęcia, których autorem jest Arcadius Mauritz, nadadzą jej rozpędu tak dużego, że kobiety w kraju w końcu zrozumieją, iż piersi to nie tylko seks i karmienie noworodka. Piersi to kobieca, ważna część ciała, którą trzeba obdarzyć miłością i zrozumieniem. Zadbać tak, jak dbamy o całe ciało.

Pokochać.

Odwdzięczą się zdrowiem.

Arcadius Mauritz przy pracy, przygotowania do kampanii Dotykam=Wygrywam 2022. UV Studio Warszawa.

 

Od prawej: Izabela Sakutova, autorka kampanii Dotykam=Wygrywam, Acadius Mauritz, autor tegorocznych zdjęć do kampanii oraz asystent fotografa. UV Studio Warszawa

 

Zapomniałaś o swoich piersiach?

 

Zdjęcia zakulisowe z sesji fotograficznej do kampanii Dotykam=Wygrywam wykonała Karolina Chabel-Williams.
Zdjęcia z tabliczką są mojego autorstwa.

Dodaj komentarz